t", sa hon under en presskonfere

Talk about whatever!

t", sa hon under en presskonfere

Postby caicai2017 » November 26th, 2018, 2:07 am

Maria Sharapovas Wimbledon-stil har en gemensam faktor: Nike Air Vapormax Damen hennes anpassade Nikes.
Sharapova hade sina vita Nike Air Zoom Vapor X HC-sneakers med en gr?n Swoosh och hennes f?rnamn monogramed i cursive guldf?rg p? ena sidan, hennes initialer p? den andra skon. De s?ljs f?r $ 140 och ?r tillg?ngliga p? Nike.com. Vinnaren av Wimbledon turneringen 2004 lade hennes spark att arbeta under tr?ning i London med en Nike Air Max 1 Donne helt Nike-outfit, fr?n hennes klassiska vita vitt till hennes svarta atletiska shorts. Sharapovas favorittillbeh?r slutade utseende: hennes bl? tennisracket. Wimbledon ?r inte f?rsta g?ngen tennisstj?rnan f?ngades i sina egna skor. Vid den senaste Aspall Tennis Classic hade hon samma par vita sneakers. Innan det, vid French Open och Mutua Madrid Open turneringar, Nike Air Max Classic BW Womens bar hon stilen igen men i mandarin med svarta accenter.
Den ryska idrottaren ?r en l?ngvarig endoser av Nike-produkter, som har undertecknat varum?rket 2010 f?r en 70 miljoner dollar, ?tta ?rs kontraktsf?rnyelse. Sharapova ?terv?nder till Wimbledon f?r f?rsta g?ngen sedan hennes f?rbud i 2016 f?r att testa positivt f?r ett f?rbud mot drog f?ljt av en skada ?r 2017 som hindrade henne fr?n att konkurrera. Tennism?staren sa vid den tiden att hon var omedveten om att l?kemedlet var Nike Epic React Flyknit Womens f?rbjudet.
"Jag misslyckade testet, och jag tar fullt ansvar f?r det", sa hon under en presskonferens i Los Angeles. "Under hela min l?nga karri?r har jag varit ?ppen och ?rlig om m?nga saker. Jag tar stort ansvar och professionalism i mitt jobb varje dag, och jag gjorde ett stort misstag. Jag har l?tit mina fans g? ner. Jag har sl?ppt den h?r sporten. "
Nike Nike Air Max Vision Donne s?tter snart sin kontakt i v?ntan men slutligen stod vid proffsen efter att hon tog ansvar f?r sina handlingar.
"Tribunalen i Nike Air Max Vision Mujer [International Tennis Federation] har funnit att Maria inte avsiktligt bryter mot sina regler, s?ger Nike i ett uttalande ?r 2016." Maria har alltid gjort sin position klar, har bett om urs?kt f?r sitt misstag och nu appellerar l?ngden p? f?rbjuda. "N?sta kapitel fr?n Kung-Fu Kenny och Swoosh kommer att gr?va ett traditionellt sn?rningssystem f?r en Nike Air Huarache Femme slip-on-intr?de. Sticky med Westside-favorit Nike Cortez, dess vita bas kompletteras med ?ska bl?, varggr? och orange hela. Slutligen betalar samarbetet hyllning till Los Angeles rap-kultur med frasen "House Shoes" som l?ggs till tungan.
F?r n?rvarande f?rv?ntas Kendrick Lamar x Nike Cortez Basic Slip anl?nda en g?ng i m?naden via utvalda Nike-?terf?rs?ljare, Nike.com www.heinohellwig.de och Nike SNKRS f?r $ 100 USD. Ta en titt p? de ovan angivna bilderna och l?t oss veta hur detta fall g?r att j?mf?ra med de f?Nike Air Vapormax Donne reg?ende tv?. En nyblicken miniatyr Swoosh, mer kategorisk information som skrivs ut p? sin sida, och individuellt numrerade klackar runda ut den h?r fint utformade collabellen som ?r slated att sl?ppa ut p? varum?rket s?o Paulo butik, begr?nsad uteslutande till 40 par. Ge oss dina tankar om denna unika ta p? ett av v?rldens mest ikoniska skor nedan och Nike Air Max 97 Donne g? vidare till v?r Sneaker Release Dates-sida f?r information om andra Nike-skor.
caicai2017

Return to General Discussions